کمک 10 هزار میلیارد ریالی جهت آبیاری تحت فشار
مرکز جهاد کشاورزی حکم آباد
علمی،آموزشی،اطلاع رسانی

زمان و میزان مناسب استفاده از روغن ولک خواص درمانی هندوانه خواص پرتقال میوه نوروزی...... (ثروتمند بودن دلیلی قطعی بر بخشندگی نیست) دیگر نگران نباشید کود و سم غیر شیمیایی در راه بازار است...... جدید ترین عناوین خبری دنیای کشاورزی بیشتر در مورد دمنوش ها بدانید.... کمک 10 هزار میلیارد ریالی جهت آبیاری تحت فشار با رعایت این عوامل دیگه از شر پسیل راحت میشین..... چگونه عسل طبیی را بشناسیم در مورد پسته بیشتر بدانیم کوچکترین هندوانه جهان درمان فوری سرما خوردگی نگاه به زندگی....... خواص دارویی زیره سیاه روزهای خوب خواهد آمد..........؟؟؟؟ تقویم باغی خواص دارویی پیاز یا بهتر بگم داروخانه کامل بخونید ضرر نمی کنید


کمک 10 هزار میلیارد ریالی جهت آبیاری تحت فشار

                                             

نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه بودجه سال 93 کل کشور همه اشخاص حقوقی که تمام و یا قسمتی از اعتبارات آنها از محل اعتبارات بودجه عمومی تامین می‌شود و شکل حقوقی آنها منطبق با تعاریف مذکور در مواد 2، 3، 4 و 5 کانون محاسبات عمومی کشور نیست، در مصرف اعتبارات مذکور از لحاظ اجرای مقررات قانون یاد شده، در حکم مؤسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی به شمار می‌آید.

نمایندگان مجلس همچنین تصویب کردند، پرداخت هرگونه وجهی توسط وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی و شرکت‌های موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری به دستگاه‌های اجرایی به عنوان کمک و یا هدیه به صورت نقدی و غیر نقدی بجز در مواردی که در مقررات قانونی مربوط تعیین شده یا می‌شود، به مبالغی که به دانشگاه‌های دولتی و احداث خوابگاه‌های دانشجویی دولتی، مؤسسات آموزش عالی دولتی، مساجد و حوزه‌های علمیه ممنوع است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین افزایش اعتبار هر یک از طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای معادل 10 درصد از محل صرفه‌جویی در سایر اعتبارات هزینه‌ای هر دستگاه را مجاز اعلام کردند و اعلام داشتند، این حکم در مورد اعتبارات دستگاه‌ها و دارندگان ردیف منوط به پیشنهاد دستگاه‌های ذیربط و تایید معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در سقف کل اعتبارات طرح است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی اجرای طرح‌های مربوط به مطالعه و اجرای مندرج در جداول این قانون منوط به خاتمه عملیات مطالعه و رعایت احکام و تکالیف ماده 215 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران را تصویب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین سقف ریالی اختیار شورای فنی استان‌ها در مورد طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی برابر نصاب معاملات متوسط اصلاح می‌شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی لایحه بودجه سال 93 کل کشور، در اجرای بند «ش» از ماده 224 قانون برنامه 5 ساله پنجم توسعه مبالغ زیر را اختصاص دادند که در جزء اول معادل 10 هزار میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و 50 درصد از محل منابع ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور به نسبت 40 درصد هزینه‌ای و 60 درصد تملک دارایی برای شبکه امداد و نجات، تامین امکانات تجهیزات، انبارهای اضطراری و خودروهای امداد و نجات و اجرای ماموریت تصویب شد.

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبلغ 550 میلیارد ریال به منظور مقابله با روند فزاینده و شدت وقوع پدیده‌هایی مانند گردوغبار و خشکسالی و حفاظت از تالاب‌ها و دریاچه‌های کشور به سازمان حفاظت محیط زیست اختصاص دادند.

این گزارش اضافه می‌کند مبلغ 10 هزار میلیارد ریال جهت کمک‌های فنی و اعتباری برای توسعه آبیاری تحت فشار محصولات اساسی کشاورزی اختصاص داده شد.

همچنین این گزارش اضافه می‌کند با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تشویق خیرین برای شرکت در اجرای طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به دستگاه‌های اجرایی مجری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌‌ای همچنین طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی اجازه داده می‌شود، تمام و یا بخشی از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای هر طرح را برای تامین سوخت و کارمزد تسهیلات دریافتی خیرین از شبکه بانکی و مؤسسات مالی و اعتباری که به منظور اجرای همان طرح در اختیار دستگاه اجرایی ذیربط قرار می‌گیرد منظور نماید.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی تبصره 20 به معاونت‌های امور زنان و خانواده علمی و فناوری رئیس جمهوری اجازه دادند تا فعالیت‌های اجرایی خود را در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های موردنظر از طریق دستگاه‌های اجرایی در چارچوب تفاهمنامه فی‌مابین از محل اعتبارات پیش‌بینی شده تامین کنند.

منبع : خبرگزاری فارس

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آبیاری تحت فشار, کمک دولت, اعتبار جهت آبیاری تحت فشار,

نویسنده : مهندس حارث آبادی تاریخ : دو شنبه 28 بهمن 1392



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به مرکز جهاد کشاورزی حکم آباد مي باشد.